Tråkroliga karaktärer

Jag skriver ett manus. 

Det finns inget roligare än när karaktärerna får liv och jag får följa det som händer samtidigt som jag skriver. Alltså, jag har ju en grundplan. Men ofta så hittar karaktärerna på en massa tossigheter utifrån de karaktärsdrag och situationer jag gett dom. Tossigheter som jag inte alls planerat, men välkomnar med öppen famn!

Men i förrgår så var dom skittrista! Dom bara satt där runt matbordet och snackade om... vad var det nu... maträtten lever tror jag. Hur kul är det på en skala? Jag var besviken på dom när jag lämnade datorn.

Men så igår kväll blev dom så där härligt stolliga och gjorde massa galna grejer! Oh, så spännande det var!

Får se vilket humör de är på ikväll när jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0