Pensiopappa

Igår var det stooort kalas på Katrineholmskuriren när min pappa avtackades. Det var ett häftigt holabalo med många roliga människor, god mat och härlig stämning.


Pappa fick hur mycket presenter som helst. Böcker, champagne, blommor, en dator, ett olivträd... Presenten som fick mest uppmärksamhet var nog grävlingskinnet. Pappa har kallats för "grävlingen" så länge jag kan minnas, så det var en passande present. Och makaber...


Lars Härnström var på plats. En snubbe som gillar golf, Hep Stars och Beatles.


Två av mina favoritmänniskor. Annicka och Jens. Jens skulle bara titta förbi fem minuter. Han stannade heeela kvällen.


Så blev det lite trolleri. Frustrerande. Jag slapp dock elstötspennan den här gången.


Coco känner alla och alla känner Coco. Här pratar han med Göran Dahlström och Lars Hernström.

Grattis till pensionen pappa! Nu väntar nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0