Ingen vila hos Fridh!

Nu är det suuupersnart premiär på Teater Orkas föreställning Vila i Fridh. Vi repar och repar och repar så man blir precis mosig och snurrig i hela huvudet. Vi vill så himla gärna att det ska bli bra!

Sen hör jag en liten röst inom mig som säger att jag är totalt väck i skallen som sätter upp något sånt här. Inte ska väl jag... Men jo, det ska jag! Och det gör jag! Så det så lilla fiskorvsröst!

Det är mycket mörker i pjäsen. Nästan så Bergmans demoner bleknar i jämförelse. Nästan så Norén framstår som en gullig liten sagotant. Men det betyder inte att pjäsen är trög, långsam och trist! Näpp, kolla in bilderna nedan, när familjen Fridh öser på för fulla muggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0