En liten lista

Dagens band:
Mama Morrigan! Sveriges charmigaste nyproggband har en spelning på G. Jippi!!!
Dagens frisyr:
Ja... Vad ska man kalla den... Öh... Rödblondblaskig rufsluva?
Dagens klädsel:
Prickiga strumpor, mönstriga leggings, grå långärmad långtröja och svart scarf.
Dagens händelse:
MORD-föreställningarna har varit bäst hittills. Men jag ser fram emot att få sjunga somaliska sånger på Ängeln senare också. Och sen avrundas kvällen med matlagning och filmtittning tillsammans med Jeff, Therese och Coco. Massa dagens händelser!
Dagens planer:
Jaha... Sa ovan då... ;)
Dagens saknad:
Just nu saknar jag intet!
Dagens drog:
Kärlek till mången människa och upplevelse.
Dagens tråkigaste:
Att skrapa bilrutorna i morse.
Dagens finaste:
Kärleken.
Dagens måste:
Jobb? Fast dagens jobb är idel njutning. Så det är inga jobbiga måsten. 
Dagens köp:
Ska handla mat med Jeff sen.
Dagens kärlek:
Solen, Coco, teatern och vännerna.
Dagens bild:
Jag, på dagis
Jag bjussar på en liten jag.

Kommentarer
Postat av: Lina Smedbäck

Trevlig lista! Låter som en mysig dag! Har du något emot om jag snattar själva listan till min blogg? :-) // Lina.

2011-03-30 @ 16:59:33
URL: http://www.smedback.se
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Snatta på! Jag har snattat den själv. :)

2011-03-31 @ 11:39:53
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0