Golf



Jag gillar inte golf.
Har aldrig gjort det. Golf är tråkigt, töntigt och... totalt ointressant! Jag gäspar bara jag hör ordet! "Golf" Ja, nu gäspade jag.

Eller?

Nu är det så här att jag flyttat ihop med en golftokig man. Och det har skett en smula intressanta grejer. Vad gjorde jag igår kväll tillexempel? Helt frivilligt? Och tyckte dessutom det var kul? Jo, jag tittade på finalen i en golftävling fram tills mitt i natta!

Nu var det förvisso Robert Karlsson från Katrineholm som nääästan vann. Så då blev det ju extra spännande förstås. Men ändå!!!

Det här är märkligt. Ytterst märkligt... Tänk om jag står där en dag, med en järnsjua i handen och blickar ut över fairway. Nej... Nej... Det är omöjligt!

Eller?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jenny som golfspelare är en bild man inte har i huvudet varje dag, men nu sitter du där alldeles golfspelarmogen ;-)

2011-06-14 @ 15:51:39
Postat av: Thomas

Nya intressen är ju kul. Men golf? Nu blir jag lite rädd. Bara du fortsätter att skriva manus och regisera så blir det nog bra. :)

2011-06-15 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0