Jag VS Dörren

Den här dörren ska bli greklandsblå!!! Så är det bara. Två av våra tre halldörrar har gått med på att bli greklandsblå, men den här dörren är envis som en röd gris.

Den vägrar släppa sin tapet, den vägrar släppa taget. Så nu har jag bestämt mig för att prova spackling! Spackling a´la massor!!!

Jag putsade bort det jag kunde putsa bort, sedan har jag lagt spackel över heeela dörren. Så!!! Tror ni det funkar?



Vem kommer segra? Jag eller dörren? Jag kan berätta att just det här passet var oerhört tufft. Att arbeta med ryggen så här krokig är ingen hit. Det var knappt jag kunde räta på mig sen... Så jag skulle säga att det blev oavgjort i just spacklingsronden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0