Tillbaka till livet

Plötsligt befann jag mig i en fors. Svisch, svosch, svusch!!!

Och för er som är förvånade så kan jag bara säga, det är jag också. För er som tycker att det gått fort kan jag bara säga, det har det.

Till alla er som blir ledsna och besvikna kan jag bara säga, det smärtar att ni blir ledsna och besvikna. Jag vill inte att någon ska bli det. Jag vill att alla ska vara lyckliga och må bra.

Jag och Charlie har flyttat, till ett nytt liv. Jag hoppas ni vill önska oss lycka till.


Kommentarer
Postat av: Maliin

Jag önskar er lycka till. Och jag vet att det kommer gå väldigt bra! Finns här om ni behöver hjälp med någonting! Kram

2011-02-27 @ 18:21:21
Postat av: Therese

2011-03-09 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0