LISTA



01. Stänger du av mobilen när du sover?

Nä.

02. Vem såg dig senast naken?

Coco. (Eller grannarna när jag satte på kaffet förstås...)

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Oj... Som ett mulligt osäkert drygo?

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Som... jag, fast äldre?

05. Hur var du på dagis?

Minivuxen.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Oj. Det är nog blandat. Jag kan nog vara både kul och störig tror jag.

07. Har du celluliter?

Jajjemän.

08. Biter du på naglarna?

Jupp. Men har inte gjort det på ett par veckor och har rekordlånga naglar just nu. Kuligt.

09. Har du något handikapp?

Hm... Räknas det till handikapp att inte få ägglossning?

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Ha, ha, ha!!! To late, to late. Hänget kom direkt med brösten.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Nä.

12. Svär du?

Jupps. Ganska lagom.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Joråvars.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

Ett?

15. Tror du på utomjordningar?

Jo, nånstans lever säkert någon liten amöba eller nåt.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Lax.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Kroppkaka, pyttipanna, jansson frestelse eller något som är dränkt i vitlök.

18. Har du blivit arresterad?

Nä.

19. Ljuger du?

Inte mycket alls!

20. Har du kysst en polis?

Hm... Hm... Nä.

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nä.

22. Har du någonting att dölja?

Mja, nä.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar? ;)

24. Är du / har du varit gift?

Jupp.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Jupp.

26. Kan du laga cyklar?

Lite grann, men jag vill inte.

27. Kan du fixa med bilar?
Lite grann, men jag vill inte.

28. Brukar du köra om?

Jorå.

29. Kan du baka bröd?

Jorå.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Jorå.

31. När sa du senast att du älskade någon?

Hm... Ett par veckor sen kanske.

32. Vilken tvserie skulle du helst leva i?

Oh... Låt mig tänka. Bumbibjörnarna kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0