Finne på halsen

Igår upptäckte jag att jag hade en finne på halsen. Och då menar jag inte att jag hade en finländare i hälarna. STOPP!!! Vad sjutton är det här för dumma uttryck!!! Halsen?!! Hälarna?!!

Jag börjar om...

Igår upptäckte jag en liten acneblobb på sidan av min hals. Jag började genast pilla på den samtidigt som mina tankar hånflinade åt mig och så "Ja vist, pilla ordentligt på den lilla pricken så är den ordentligt stor i morgon"

Min tankar hade rätt. Idag har jag acnebomben Bertil på min hals. Blä... Jag hatar när mina tankar hånflinar och har rätt...

Kommentarer
Postat av: Beeeaaa

Okej Jenny, jag har tre bra anledningar här:

1. Vet du hur sugen jag blev på chokladbollar elleeerr? :D Då finns det inget som säger "hinner inte". Heller huur? :):)

2. Jag hade en timmas tomrum mellan jobbet och teatern och då var jag så uppe i varv redan att det kändes konstigt om jag inte skulle göra nånting.

3. Söstra mi hade sina kompisar hemma på fika utan fika så man fick ju rycka in liksom. Hehee. Dom blev hur goda som helst i alla fall ;) :D

2010-09-13 @ 15:51:35
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0