Sjuuuk



Jag är sjuk. Det är tråkigt. Det positiva kan väl vara att jag förhoppningsvis hinner bli frisk tills på onsdag när jag åker till Afrika. Hade varit värre om jag blivit sjuk ett par dagar senare.   ...    jippi.

Ett tips till er som är sjuka och har katt med öronklåda: Försök er inte på att hålla i katten för att hälla i medicingegga i dess öra. Ty när katten sprattlar är det svårt för en sjukling att hålla emot. Då är det lätt hänt att katten får massa medicingegga i ögat och blir arg. Och sen kanske katten både har öronklåda och ont i ögat. Och är kletig på hela huvudet.

Kommentarer
Postat av: Lajje

Försök ge en katt ett piller. Skickar et mail till dig så fattar du mer vad jag menar.

2010-10-23 @ 14:17:34
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Läst och förstått! :D

2010-10-23 @ 18:34:42
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0