MORDENSEMBLEN

Idag kom Katrineholmskuriren till MORDrepetitionen på besök. När ensemblen satte sig på scenen för att låta sig intervjuas kunde jag inte låta bli att fotografera de underbara skådespelarna. Kolla in dessa fantastiska människor som lägger ner så mycket tid, energi och lust i MORDprojektet. Helt utan ersättning. Bara för att de vill!

Jag vill så gärna tala om för var och en av de medverkande hur mycket deras insats betyder. För projektet, för mig, för Katrineholm, för Teater Orka. Jag vet bara inte hur jag ska få orden att räcka till.



På bilden ser ni Maria Brusman och Rodi Ellilä lite bakom. Från vänster fram har ni Joakim Lang, Anna Gustafsson, Linus Nystedt, Annicka Halvarsson och Andreas Wetell.

Med i föreställningen är också Tommie Young Campbell, Beatrice Edling och Kristina Issa.

Sen har vi ju Karin Bergfjord som sångerska och pianist. Marielle Lind på smink och hår. Ljuset har fixats av Lars Halvarsson och sköts av Louise Griffin Lindahl, Julia Gilander och Kajsa Råström.

Och så ska Urban Århammar filma också! Hurra!

Ni är underbara, hela högen!!!

Må Teater Orka orka vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0