Fotogalningar

På MORD-föreställningen i söndags satt det två tjejer (har ingen aaaning om vilka det var) och fotograferade som galningar. Det spelade ingen roll om det var black på scenen, de fotade med blixt så att det som skådespelarna skulle fixa i smyg visades för hela publiken...

Efter föreställningen berättade jag för tjejerna (som jag fortfarande inte har en aaaning om vilka det var) att det inte är så bra att fotografera med blixt vid ett sådant här framträdande.

Dock måste jag säga att flera av bilderna blev väldigt bra... Här är en:



Kolla Rodis uttryck! Fantastiskt!

Fotograf: Malin Sjöstrand (som jag inte har en aaaning om vem hon är)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu förstår jag varför Rodi var så snygg i helgen! Frisyren (och till viss mån kläderna) är SÅÅÅ 1940!!! :D

2010-10-19 @ 21:35:37
Postat av: Joakim

Skitsnyggt!

2010-10-19 @ 22:12:43
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0