Filmproblem

Hyrde filmen Legion i eftermiddags. Skulle bli så mysigt att bädda ner sig i soffan och gotta sig framför en film. Det var alldeles, alldeles för länge sen nu!

Det var bara det att efter halva filmen fick jag stänga av och sova en stund. Har varit lite mycket på sista tiden så kroppen tolkade min nedvarvning i soffan som sovardags.

Efter en halvtimme vaknade jag och kunde fortsätta se filmen.

Mot slutet av filmen började dvd:n hacka. Varför gör dom alltid det?!!

Man blir ju vansinnig! Hela behållningen blir totalkvaddad!

Nu missade jag ett par minuter, i själva upplösningen förstås. De sista minutrarna fick jag se lite pö om pö. Fick spola tillbaka och kolla en minut i taget. Icke i korrekt ordning... Jag fick pussla ihop det i huvudet ändå liksom.

SKIT!!!

Nu tror jag inte att filmen var värsta höjdaren ändå. Men det blev ju inte bättre så här.

Känner mig snuvad nu...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag ville ju veta om den var värd att se ju... Hm... nu får jag fortsätta leva i ovisshet...

2010-10-19 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0