dud 30 år

Idag firade kulturförening DuD sin 30-årsdag. Fy sjutton vad roligt det var!!! Tyvärr är jag för sjuk för att kunna stanna på efterkalaset, men jag är supermegalycklig över att jag kunde vara med över huvud taget!

Jocke körde en monolog på ett sånt suveränt sätt så jag blev alldeles kollrig av glädje.

Sen dansades det, så FIIINT, så UNDERBART!

Sen fick Teater Orka spela upp utdrag ur MORD. Det blev nästan hela föreställningen. Fattades bara två scener. Och det gick så bra, så bra!

Min fina man stöttade mig hela tiden, servade med honungste och pysslade om mig. Då blev allt så mycket lättare!

Nu är jag glad, glad, glad.

Dags att kurera sig. Mysa i soffan med Twin Peaks och god mat.

Tänk att livet kan vara så fint, fast man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0