Att prata om sig själv

Idag intervjuades jag av tidningen Succé. Det var inte otäckt, inte konstigt, inte asapirrigt. Bara kul. Jag tycker om att prata om mig själv.

Jobbigt att ha dåligt minne bara. Man låter lätt oseriös när man inte kan presentera korrekta faktadetaljer. Men det får jag bjussa på.

Jag är nyfiken på hur den färdiga intervjun kommer att se ut i tidningen. Vi pratade oavbrutet i en och en halv timme... Hon skulle lätt kunna göra vilka vinklingar som helst... Hoppas hon är snäll. He, he.

En superkulig grej är att Lena Björnsbråten ska sminka mig nästa vecka, så ska vi ta foton till intervjun. Vi ska göra något dramatiskt. Mohaha!!!

Jupp. Nu ska jag mata vattendjuren. Adjöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0