My heads on fire!!!

Nu har jag tröttnat! Nu ska håret bli orange! Typ... Eller nåt. Får se vad som hänt när jag sköljer ur färgen ur håret.

Jag byter hårfärg och frisyr hela tiden. Vet inte varför. Min rastlösa själ använder håret som symbol kanske.



En kollega till mig sa att när man är missnöjd med livet och sitt förhållande, känner sig inlåst och fången, då är det enda man kan göra att "byta stolar i sin cell". Och med det menade han att en del försöker bli lyckligare genom att måla om hemma, byta möbler, gardiner, tapeter och så vidare.

Jag kanske gör likadant. Fast med håret. Jag är fast i mig själv, och det finns inget jag kan göra åt det. Då byter jag ut stolarna i cellen. Jag färgar håret. Eller?

Äh...

Kommentarer
Postat av: malin wistbacka

varför färgar du håret orangest

2010-11-21 @ 10:14:58
Postat av: Thomas

Men det blev plommon! :D

2010-11-22 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0