Nu blommar jag!

jag

Jag är ganska trött efter helgen. Genrep, tre teaterföreställningar och ett hejdundrande kalas som pågick till solen gått upp.

Då är det skönt med behagliga arbetsuppgifter så här på måndagen. Under förmiddagen besökte jag, tillsammans med fyra kollegor, två förskolor. En i Valla och en i Sköldinge.

Vi framförde en liten bondgårdsshow. Jag var utklädd till blomma och spelade på min rosa glittergitarr. Så mysigt!

Perfekt sysselsättning efter helgens bravader.

Nu har jag inmundigat en mastig lunch efter Charlies recept. Fylld gurka i ugn.

Strax beger jag mig till tandläkaren. (Hu...)

Och ikväll är det audition för musikallinjen.

Känns som att jag kommer somna ovaggad i afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0