O. M. G. mamma!

Jag blev vald till årets eldsjäl i Katrineholm. En ära bigger than the ass of Lopez! Jag är så glad, så glad, så glad!

Kände mig riktigt snygg på galan. Med smycken lånade av Inga Garmland, läckra strumpbyxor, mina coola Mary Janes, varenda hårtstrå på plats och effektfulla lösögonfransar. Klänningen hade dock krympt i tvätten och jag var smått orolig för att jag skulle bjuda galagästerna på en rumpchock, men mig veterligen skedde så inte.

Mina galakompanjoner Therese och Thomas var också hur snygga som helst. När vi blev fotade tillsammans i entrén tyckte fotografen att vi såg ut som ett band. He, he...

Jag har inte riktigt hämtat mig än. Vare sig från att bli vald till eldsjäl eller från det faktum att min mamma skrev kommentaren "omg" till mitt förra blogginlägg.

Jag var hur pirrig som helst på galan. Men faktiskt inte mest för att jag var nominerad. Nej, mest för att jag och Jeff planerade en kupp om jag skulle vinna. Jeff skulle klä ut sig till mig, ta emot priset, ta besittning över mikrofonen och hålla tal åt mig. Och VI GJORDE DET!!! Så himla kul och lyckat!!! JAG ÄLSKAR ATT GÖRA ROLIGA SAKER!!!

Idag är det måndag! Nu är galan över. Det är dags att ta på mustaschen. Nu är jag Gunnar igen!

galagunnar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Jenny!! Du förtjänade verkligen priset!!

2010-03-22 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0