Min man är är bra på många ting


Sitter här vid datorn när min man lagar mat. Det är inte dumt det. Han är rätt bra på en del grejer, min man.

Till exempel är han bra på att fixa i ordning mina manus. Jag har en del manus som liksom bara skräpar på datorn. Jag har använt dom vid nåt tillfälle, sen bara... blir det inget mer av dom. Många har sagt att jag borde skicka in dom till ATR, så att fler kan få nytta av dom. Men grejen är att jag orkar inte fixa i ordning mina manus så att de liksom passar den officiella mallen.

Så frågade jag min man om han hade lust att fixa i ordning dom. Jag tänkte att, kanske, kanske, är det något som han skulle kunna tycka vara lite kul. För han gillar lite märkliga grejer... Och japp, utan att tveka sa han att han gärna gjorde det.

Så nu börjar manus efter manus att fixas i ordning. Jättebra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0