Fiskfix & Bepanthen

fisk

Häromdagen besökta jag Lucky7 i Norrköping för att fräscha till tatueringarna på min axel. Resultatet blev suveränt och nu längtar jag efter att huden ska läka så att min axelfisk och stjärna blir ännu finare.

Lucky7 har nyligen renoverat sina lokaler och då passade de på att installera tv och dvd-spelare vid gaddningsstolarna. Det är ju en briljant idé! Så under tiden som min axel fräschades till fick jag njuta av Tarantinos Death Proof. Livet blir inte mycket skojsigare än så!

Igår när jag hade drama på gymnasiet såg jag en kille som höll i en Bepanthentub (en salva som rekommenderas vid läkning av tatueringar). Jag grabbade genast tag i min Bapenthen-tub och visade honom den. "Ja, men jag använder nog min till något annat än vad du gör" sa killen med ett kaxigt leende. "Jasså, vad använder du din till?" undrade jag. "En tatuering" svarade han. "Jag med" sa jag och log.

Stackars kille... Han var tvungen att inse att han hade något gemensamt med en tant. Han trodde antagligen att jag hade salvan till min bebis eftersom Bepanthen också rekommenderas till babyvård.

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha =D

2010-06-05 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0