Rynkor schmynkor



Jag har inga rynkor. Jag har fåror djupa som Grand Canyon.

Jag betvivlar starkt att de produkter som visas i reklamen funkar på mig. Jag är inte särskilt intresserad av att pröva heller.

Min mamma har föreslagit botox. (Inte för att hon tycker jag är ful på nåt sätt, utan för att hon tänker att det kanske gör ont eller nåt.) Men grejen är att jag tror att om jag skulle injecera botox i pannan, då skulle jag ju slappna av helt där, och då tynger ju liksom pannhuden ner ögonbrynen så jag typ blir blind! Det går ju inte!

Ja, ja. Skit samma. Undrar om mina fåror bidrog till kassörskans förvåning igår när hon (då jag hyrde film och fick ange personnummer) fick veta min ålder. Hon blev helt chockad över att hon var äldre än mig. Hm... Men just ja, jag lovade ju att stryka ett streck över den incidenten.

Här: "_______________"   Placera detta streck över föregående stycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0