BACK FROM LONDON

Nu har familjen spenderat fem underbara dagar i London. Den staden har ju allt! Passar oss perfekt. Vi har inmundigat afternoon tea, ätit pommes med vinäger, shoppat, besökt sealife, varit på London Zoo, sett Lejonkungenmusikalen, gått på museum... Jag älskar det!!!


Här poserar familjen framför London Eye.


På Camden Market kunde man bli tuggad på av fisk. Det var superskönt. Rekommenderas varmt.


Vi gick och gick och gick... Fötterna svullnade och på kvällen var det skönt att vila på hotellrummet. Vi bodde på Cardiff Hotel. Väldigt bra ställe, om än extremt lyhört. Första natten fick personalen be oss att dämpa oss för att grannarna klagade.


En spindel på London Zoo. Urk...


Denna krabat släppte inte min blick. Var jag något underhållande, var jag ett hot, vem var jag?!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja, den där lilla krabaten var verkligen fascinerad av dig. Jag har ALDRIG varit med om ett djur som har kollat in en specifik människa på det sättet. Så länge du stod där så släppte han inte dig ur sikte mer än max två sekunder i taget. Jättehäftigt. Jag tror att han trodde att din blonda kalufs var ett annat djur, men att han inte visste om det var farligt eller inte. Kul var det i alla fall. :D

(Det var för övrigt hela Londonresan. Kul alltså.)

2010-08-02 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0