Sockerförbud

Socker. Djävulens påfund...

Just nu har jag sockerförbud. Nej, det har jag ju inte! Men jag har godis-, fika- och snacksförbud.

Åter igen hade det gått för långt. Jag proppade i mig godis och skräp utan att knappt ens känna smaken.

Då är det dags för lite sund avhållsamhet. Fram till jul.

Idag är jag inne på fjärde dagen. Jag har varit nära att trilla dit ordentligt ett par gånger redan. Men det brukar bli lättare efter ett tag.

Usch... Jag gillar inte att vara slav under något.

Men fram till jul borde jag väl ändå klara?!! Va? Va? Va?

(We can do it Therese, we can do it!)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Heja, heja, heja!!!

2010-12-02 @ 08:10:04
Postat av: Emelie

Klart du klarar det! Känner du dig sugen på socker så sätt dig och skriv på ett manus eller nåt så glömmer du det :). Hmm, jag kanske också ska ha sockerförbud...

2010-12-02 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0