Sömnångest

Jag vill gärna vara lite speciell.

Sedan några dagar har jag fått ångest när jag ska lägga mig. Jag vill verkligen inte sova! Trots att jag är supertrött och verkligen borde.

Jag drar ut på processen och sen när jag väl tvingat ner mig i sängen, då ligger jag med uppspärrade ögon och kroppen vägrar slappna av.

Klockan blir mer och mer och jag får panik. Om jag inte somnar snart så kommer jag vara äckligt trött i morgon. Måste sova, måste sova... NEJ, JAG VILL INTE!!!

Jag beskrev min känsla för min make. Vad var det frågan om?!

"Är det inte bara för att semestern är slut och du inte kommit in i jobbrutinerna än?"

NEJ!!! Det är något mycket svårare, djupare, märkligare och definitivt mer exotiskt!!! Jag har någon form av sensuell och mörk sömnångest. Så måste det vara...

För jag är speciell...

Kommentarer
Postat av: Thomas

DU är speciell!

2010-08-17 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0