MORD I MINA TANKAR


En skön bild från dagens repetition av MORD.

Seriemördaren Jim är låg och behöver peppas av sin psykolog. (Rodi Ellilä och Maria Brusman)

Pjäsen börjar ta form ordentligt och jag är än så länge mycket nöjd. Det är svårt att beskriva den känslan jag får i magen och hjärtat när jag sitter på en repetition. Tankar i min hjärna (och Annickas) har kommit ut på papper, sen gått vidare till de människor som är med i produktionen, och nu växer allt till en föreställning som så småningom kommer nå ut till en publik.

Från idékorn till föreställning.

Det är fantastiskt! Jag älskar det! Jag vill inte leva utan det!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det här börjar bli RIKTIGT spännande. Fantastisk bild. Jag vill se föreställningen NU!

2010-08-30 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0