Gårdsfest

Jag har just lämnat årets gårdsfest. Varje år har vi en sådan i kvarteret. Massa folk som bor här i krokarna träffas, myser, äter, dricker, umgås och viktigast av allt... tävlar!!!

Och vilka vann? Jo, bästa laget förstås. Lag nummer 5. Vilka var med i det laget? Jo, jag bland annat! Och så Charlie, Ronnie, Mattias och Pernilla.

Här kommer lite bilder:


Gren nummer 1: Spikning. Här kom vi sist... Fast vi trodde vi skulle vinna.


Gren nummer 2: Marshmallowsätning. Charlie kämpade tappert, men efter lite kräks fick han ge upp...


Jädrar vad dom fick i sig marshmallows...


Och Anders fick i sig typ en siljon marshmallows, så det var bara att gratulera.


Gren nummer 3: Ät sex mariekex, sen visslar du "Helan går", först. JAG VANN!


Gren nummer 4: Vik ett flygplan och kasta längst. Gick inget vidare för oss...


Gren nr 5: Här har du tre namn. Hitta deras nummer i katalogen fort som attan. Pernilla såg till att vi kom tvåa.

´
Gren nummer 6: Drick upp vattnet ur flaskan med sugrör så fort som möjligt. JAG VANN!


Gren nummer 7: Plocka klädnypor med hand utan att tappa. Mattias såg till att vi vann.


Efter tävlingen var det bara mys kvar. Mattias och Albin gosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch marsmellowsarna!

höll faktist b på spy när jag skulle ta ut dem!

2010-08-21 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0