fettförgiftning

De senaste dagarna har inte innehållit någon viktväktardiet precis. Jag älskar Londons pubmat. Varma smörgåsar med pommes och så sprinklar man lite vinäger över det hela. Nedsköljes med en kall öl. Mums!

Eftersom det är bland det mest prisvärda alternativet i London så blir det lätt sådana måltider mest hela tiden.



Nu tycker min kropp att den blivit ganska misshandlad. Jag har nog inte blivit särskilt fet eftersom vi promenerade rackarns mycket. Men min hud är extra flottig, finnig och eländig. Energin är icke på topp.

Nu borde man väl ta några dagar med enbart grönsaker och frukt. Men se naaa... Jag har faktiskt ingen lust.

Jag vandrar gladeligen omkring i ett mulet Sverige tillsammans med mina finnar. Försöker se dom som ett semesterminne. Kan funka. Kan funka...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag trodde du skulle lägga upp en bild på Veggie "Fish" & Chips...

2010-08-02 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0