DAGENS

Dagens humör: Blandat, men mest gott!
Dagens tråkigaste: Att jag inte kan trolla med knäna i allt.
Dagens bästa: Att mina elever gillade dramalektionen. Vädret. Att jag lyssnade på min mage.
Dagens sämsta: Att sekreterarens man inte fick kirurgjobbet i tv-serien Mad Men. Fast det var nog tur för de flesta, men inte för sekreteraren.
Dagens Frisyr: Tupp.
Dagens outfit: Först och sist pyjamas. Däremellan grå tunika från London, röda strumbyxor. Svarta haremsbrallor. Röd kappa och gröna converse.
Dagens köp: Jag har inte handlat nåt...
Dagens saknad: Dramalokal.
Dagens mat: Supermegabautagod lax- och avokadosallad.
Dagens dryck: Bubbelvatten med jordgubbssmak.
Dagens vill ha: En dramalokal.
Dagens tv program: Mad Men. Fast på dvd då...
Dagens Radio program: Bandit ROCK. Det är ju en kanal då rå, men får duga som svar.
Dagens låt: Öh... Öh... Inte den skräplåt som Thomas lyssnade på förut idag i alla fall... Ha, ha, ha!!!
Dagens kärlek: Till solen!
Dagens planer: Lektioner och rollfördelning och sånt.
Dagens Band: Raubtier värmer fortfarande hjärtat efter helgen.
Dagens händelse: Insikten att min far och jag har en väldigt god relation.
Dagens drog: Snus.
Dagens Bild:

Listan är snodd från Adam.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ska-P är bra!!! Vem kan INTE älska spansk politisk ska-punk?

2010-09-01 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0