8 augusti på mårdstigen 13

Idag har det hänt lite sånt här:


Jag råkade stoppa in en cd-skiva lite fel i datorn... Ooops. Hur skulle det gå? Skulle vi få ut skivan?


Malin kom förbi med ben till Charlies blivande bord. Hur skulle det gå? Skulle de få ihop det?

Jag sprang. Det finns inget fotobevis. Men jag lovar att jag var ute och sprang. Kände mig som en FBI-agent när jag drog på mig luvan i ett litet skogsparti... Vi har kollat mycket på Arkiv X på sistone...


När jag kom tillbaka från min FBI-runda så var bordet färdigt!


Malin erbjöd sig att plocka fallfrukt i vår trädgård. Malin är en bra prick!


Och till slut fick vi tag i skivan!

Var Carenina befann sig? Gissa...


Kommentarer
Postat av: Carenina Sjöstrand<3

haha, datan såååklaaart! ;)

2010-08-12 @ 16:59:37
URL: http://careninasjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0