Vårtalet närmar sig

Ni som läser min blogg vet att jag tackat ja till att hålla tal på valborgsmässoafton, detta trots att talhållning är bland det mest otäcka jag vet.

tal

När jag såg annonsen i tidningen fick jag stora skälvan. Varför är mitt namn så stort? Tror man att jag ska hålla värsta briljanta dundertalet?!! För det kommer jag INTE!!! HJÄLP!!!

Talet är skrivet, och det känns ganska bra. Det som känns mest bra är att jag får hjälp av världens bästa Nicka och hennes syster. I get by with a little help from my friends... :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är nästan lika stor som fyrverkerierna! :D

2010-04-28 @ 10:11:14
Postat av: LindaRåsberg

tss lägg av jennypenny, det där kommer du fixa galant!

2010-04-28 @ 15:48:36
URL: http://lindarasberg.blogspot.com
Postat av: Agneta

Lycka till i kväll i Stadsparken.

2010-04-30 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0