Parfympanik

Jag hatar parfym, men åh så gott det luktar!

Sen graviditeten (för cirka hundra år sen) kan jag inte ha parfym på mig. Jag har utvecklat en parfym-noja. Jag försöker hitta den mest utsökta av dofter, så tar jag ett minimalt stänk på handleden, eller på halsen. Men efter några minuter får jag panik! Jag känner mig förföljd! Var jag än går så sticker lukten mig i näsan! Jag kan inte komma undan, den är överallt! VAD VILL DEN MIG?!!

Jag får helt enkelt tvätta bort parfymen.

Måste jag ha parfym då? Nä... Men det skulle vara kul att få lukta lite så där mysigt som andra gör när de har parfym på sig. För jag kan uppskatta när någon annan har parfymerat sig, LAGOM!

I-landsproblem. Ujja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0