Inget revy-sm i år

Typiskt också. Inget av Katrineholmsrevyns nummer blev uttaget till revy-sm 2010. Attans skräpkorv!

Men det svider inte så himmelens mycket. Revy-sm är verkligen bara en bonusrej. Det viktiga är att vi själva har roligt när vi jobbar och att Katrineholmspubliken har roligt när dom tittar på föreställningen. Och där ger jag oss VG i år!

Kan inte låta bli att säga två grejer som just nu är extremt viktiga för mig:

Nr 1. När som helst knackar det på min dörr vilket innebär att vi äntligen, efter fem veckors väntan, får våra nya sängar! Tänk om man ska få börja sova ordentligt nu?

Nr 2. Jag skriver som en tok på manuset om seriemördaren. Kul, kul, kul!!! Och en hemlis... En väldigt rolig hemlis... är att Teater Orkas producent Annicka ska känna lite på en av rollerna...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hurra för skådespelar-Annicka! :D

2010-04-27 @ 08:39:54
Postat av: Elin

Vet inte om jag är ute och cyklar här, men jag brukar inte tycka om revyer. Lite låg nivå för det mesta (typ stefan och krister-humor). Årets Katrineholms revy uppskattade jag däremot, för där fanns hjärnan med. Det var intelligenta pikar och intelligenta skämt. Kanske för hög nivå för revy-SM helt enkelt.

2010-04-27 @ 11:58:54
URL: http://blogg.undrentide.se
Postat av: Joakim

Mycket awesome att Annicka ska känna på en roll! :) Det gillar vi! Det vi däremot inte gillar är att det inte något bidrag kom med för eran del, usch vad de går miste om mycket! Harry Potter hade ju varit klockren! :D

2010-04-27 @ 12:08:16
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Annicka la actora de teatro Orcha

Jaaaaaaa!!!...det ska bli så rooooligt att få skådespela lite...och läskigt också förstås, herregud en mördare!! Mohahah

2010-04-28 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0