Gulligaste laptopen i stan!

Jag sitter just nu och skriver på den gulligaste laptopen i stan! En rosa liten minihistoria som man nästan vill äta upp! Men jag tror inte min bror skulle bli så glad om jag tog en tugga, det är nämligen hans dator...

Och eftersom min bror just nu sitter och försöker fixa sonens WoW (som bara strular och strular) så antar jag att det är bäst att vara snäll.

Jag får nöja mig med att sitta och surfa lite smått på godbiten istället. Avundsjuk? Jo, lite...

jag
Jorå, den rosa godbiten har webcam också.


Jens jobbar på vid Charlies dator. Säger att vi har uråldriga grejer... Humpf!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Men Charlies dator är ju inte gammal? Den köptes väl precis före/efter din? Vad är det, ett år sedan?

2010-04-04 @ 14:31:14
Postat av: Zurpuppa

Det var WoW-CD-skivorna som var uråldriga.

2010-04-04 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0