Trerättersmiddag

Jag sitter med i en Kulturprisjury. Rätt coolt tycker jag. Och igår var det extra coolt, för då åt juryn middag på Duveholms Herrgård. Trerätters. Lyx, lyx, lyx! Ja, det är det som är arvodet, så man behöver knappt känna dåligt samvete. Varför man nu skulle göra det.

 

Det smakade hur gott som helst. Om jag vore rik skulle jag äta där titt som tätt! Mycket man skulle göra om man var rik.

 

Vi tog ett väldigt bra beslut om vem/vilka som ska få Kulturpriset också. Men det är så hemligt, så hemligt, så hemligt! Inte den största mutan i världen skulle få mig att avslöja vem eller vilka det är. Mohaha!!!

Det kommer avslöjas i Katrineholmskuriren så småningom. Och själva priset delas ut under den Litterära aftonen i november.


Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag vill också äta där!!! Sitta med igen!!! Jag vill, jag vill, jag vill!!!

2009-09-16 @ 10:39:22
Postat av: Hanna

Ja det är mycket synd om mig! Jag gör mitt bästa. Att bli frisk är det ända jag kan göra, typ. För aah jag har skolförbud! haha :b

2009-09-17 @ 11:58:04
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0