Jag ringde min stalker

Jag ringde min fågelhärmande stalkertant nyss. Jag sa att jag inte har tid att träffa henne. Hon lirkade och lirkade. "Det är ingen brådska, bara du kommer innan oktober är slut".

 

Men jag gav mig inte. Jag förklarade att det inte kommer gå.

 

"Då skiter jag i dig" sa hon...

 

Men sen ville hon att jag skulle skicka ett julkort. Och så talade hon om vilka kändisar hon kände som faktiskt hade tid för henne, så hon behövde inte mig.

 

Mmm... Känns så där. Bra att jag ringde. Men jag är rädd att hon typ ska koka mina kaniner nu...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra jobbat!

Jag ska hjälpa dig att skydda våra kaniner! ;)

2009-09-30 @ 15:41:01
Postat av: pappsen

Har du någon aning om vem hon är?

2009-09-30 @ 18:08:28
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Jag vet vem hon är. Namn, telefonnummer, adress och portkod.

2009-09-30 @ 19:01:23
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: a

Snyggt på bloggen...! Men mysko gumma, shit...

2009-09-30 @ 21:49:27
URL: http://ankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0