MEGAFONINKOMPETENT

FÖRLÅÅÅT!!!

Förlåt alla som fick tinnitus på Kulturhuset Ängelns 20-årsjubileum idag!

Man bör inte sätta en megafon i händerna på mig. Det är helt enkelt livsfarligt! Jag förstår inte vad som tog åt mig, jag blev som besatt!!!

Jag och två av mina teatervänner skulle agera clownänglar på jubileet. Vår uppgift var att ropa ut dagens alla evenemang i en megafon... Och man kan väl säga så här... Jag gjorde mitt jobb... Ordentligt...

Folk höll för öronen, drog sig undan, slängde ilskna blickar mot mig. Men jag bara fortsatte gorma i min vackra vita tratt.

När en av besökarna utbrast i ett: "Ta den där trumpeten och stoppa upp den!!!" så fick jag till slut någon form av insikt.

Jag lämnade över megafonen till mina änglavänner och ägnade resten av dagen åt stillsammare aktiviteter.

Förlåt...
oj

Kommentarer
Postat av: Micke

Det ät inte lätta att bli lite entusiastisk.

Må väl.

2009-03-22 @ 11:40:59
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Lotta

...men du hade ju roligt! Jag skulle oxå vilja tjoa i en tratt.

2009-03-22 @ 14:49:42
URL: http://lottaasplunds.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag tycker att du gjorde ett bra jobb!

2009-03-23 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0