Teaterprojektet växer

Teater Orkas nästa teaterprojekt växer och växer.

Det ser i nuläget ut att bli en pjäs där man får följa två olika berättelser. Båda utspelar sig vid samma tid, men i olika miljöer. I båda historierna behandlas ämnet moderskärlek.

Det är nu klart att Jeff Lindström medverkar i en av berättelserna och Agneta Welander i den andra. Utöver dessa två eminenta skådespelare tillkommer tre personer. Vilka dessa blir är ännu inte klart.

Det kommer att repeteras för fullt under hösten och förhoppningsvis kommer allmänheten att kunna beskåda det färdiga resultatet i november i Katrineholm.

Det är så in i bomben roligt att arbeta med Teater Orka. Jag är lite kär tror jag.

orka

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, ja men det var verkligen ett seriöst problem! :) Det är det som är så roligt! Men det kändes verkligen konstigt att duscha, jag var liksom inte så beväm! :P

2009-06-16 @ 17:31:48
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Jörgen Wistbacka

Jag älskade Vincent, så fortsätt med det som känns bra. Ni är verkligen på rätt spår, även om jag inte vet vad det är.

2009-06-16 @ 18:23:24
Postat av: Thomas

Jag ser fram emot att se resultatet! :D

2009-06-17 @ 08:45:38
Postat av: Zurpuppa

Spännande, spännande! :)

2009-06-17 @ 19:31:13
Postat av: Lotta

åhhh det är så svårt...men egentligen inte ...så varför kan jag inte bara säga...Ja?

2009-06-17 @ 19:56:40
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda!

Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-17 @ 19:58:55
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Nu först såg jag din kommentar på min blogg. :-)



Känner igen mig i din kommentar... fast jag är så jäkla sporrad och glad över framstegen jag gör. Dels eftersom jag blir starkare och tightare, dels eftersom jag (efter att jag minimerat kolhydratintaget) går ner i vikt OCH bygger muskler. Det som gör mig mest stolt är att jag för bara ett par år sedan rökte, var helt anti allt vad träning hette, drack för mycket, hade ätstörningar och dessutom typ aldrig åt lagad mat. Lite fel ute då, med andra ord. Och nu ser ju allt något annorlunda ut :-)



(det enda som inte är så roligt är väl att jag väger typ 15-20 kg mer än då, men jag jobbar på det, och dessutom fick jag två härliga barn för de kilona)



På återseende och glad midsommar!

2009-06-18 @ 22:43:15
URL: http://miamoore.blogspot.com
Postat av: Göran Hellkvist

Det låter så spännande! Jag vill vara med men... Hmmm... Antar att du får stå för mennet ;)

Kram hur som helst!

2009-06-25 @ 05:51:34
Postat av: Jeff

Helt utan förvarning, träffade jag Lotta på H&M i Visby och fick veta min motspelare! As kul tycker jag !

2009-07-06 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0