Mobilbilder

I mobilen sparar jag bilder som gör mig glad. Tänkte bjussa på några av dom!

tanter
Först en bild på Tant Brun, Tant Grön, Tant Gredelin och Pricken. Dessa damer (och pudel) bjöd på fest med sagotema på Ökna Slott i onsdags. Sååå fina! Det var jobbet som hade sin årliga sommarfest. Jag gillar mina arbetskamrater!

skeppsholmen
Här är utsikten från mitt och sonens rum på vandrarhemmet på Skeppsholmen där vi bodde natten mellan fredag och lördag förra veckan. Strax efter att bilden togs åkte vi färja över till Gröna Lund och tittade på Hammerfall.

kött
Detta är Irländskt köttigt kött! När jag och sonen besökte Sligo i höstas fick vårt värdpar reda på att vi, köttälskande människor, levde tillsammans med en vegetarian. Detta skulle genast kompenseras.

mc
Jag och min älskling! Oj vad jag kämpade för att få ha med en motorcykel i musikalen Little Shop of Horrors. Och jag fick som jag ville! Hurra! Och här är den snygga snyggingen!

blomma
Ännu en bild från musikalen Little Shop of Horrors. Detta är jag och en nedmonterad utomjordisk köttätande växt.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Skönt att ni är hemma igen så att ni kan få äta kikärtsbiffar igen... :D

2009-06-05 @ 11:22:36
Postat av: Annicka

Ja, det är tur att du står på dig...då blir det ju bäst...åh, tänk! Scenen höll!! :)

2009-06-06 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0