Man skulle vara som en katt

Strax ska jag bege mig till doktorn. Jag har haft klåda och värk i rumpan ett tag och efter lite rådgivning blev det bestämt att en doktor ska kolla vad det är frågan om. Så nu är det bara att bita ihop och tänka "Det här är inget ovanligt för dom. Sånt här är dom med om hela tiden. Det här är deras jobb".

Man skulle vara som en katt. Ni vet, när dom tycker om någon, ja då hoppar dom upp i knät och visar rumpan. "Varsågod, have a piece of my ass". Det är det finaste dom har att erbjuda liksom.

Men nu är jag inte katt. Jag är en alldeles vanlig människa som tycker det är så pinsamt så jag smäller av att jag ska visa min bakdel för en doktor... Hu...

svans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0