Högt va?!

målar

Jag har ju redan skrytit
(skrutit?) om hur högt jag vågar klättra när vi fixar vårt hus. Och jag fick så mycket beröm förra gången så jag kan inte låta bli att visa hur himla högt jag klättrade idag! Rekord!

Men det är bra läskigt alltså. Fy bubblan.

Så när jag stog där och målade som bäst, ja då kom regnet. Det var bara att plocka ihop grejerna och bege sig ner.

Dagens roligaste händelse har inget med målning att göra. Men väl med husfixeri. Jag och min make körde inte mindre än tre kärrlass till tippen idag. När vi var där tredje gången gick jag omkring med en tom målarburk i näven och försökte liste ut var jag skulle lägga den. Då kom en man i blåställ fram till mig och frågade var han skulle lägga ditten och datten. Han trodde jag jobbade på soptippen. Hi, hi. Jag var klädd precis som på fotografierna här. Ser jag väldigt soptippsarbetande ut tycker ni?

målar

Kommentarer
Postat av: Lotta

du ser väl inte ut som en soptippsjobbare!!! Det var det dummaste jag hört!

2009-07-16 @ 14:02:10
URL: http://lottaasplunds.blogg.se/
Postat av: Monica

Så knäppt! Ta det som att du ser ut att vara en trevlig och kunnig person.(vilket ju är sant)

2009-07-16 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0