GHOSTBUSTER PÅ TAKET

Visst påminner jag en smula om en Ghostbuster när jag tvättar vårt hus?

hustvätthustvätthustvätt

Jag och Thomas har äntligen påbörjat operation "väggmålande". Detta är tredje sommaren vi bor i huset. Och egentligen borde operationen startat redan första sommaren... Men, bättre sent än aldrig!

Jag får lite känslan av att vi bara leker när vi håller på. För inte är vi så vuxna, mogna, förståndiga att vi kan måla ett hus? Vi borde egentligent inte få äga ett hus över huvud taget! Vi är ju bara... små barn? Jädra puckobank att bevilja oss ett lån liksom!

Nu håller mina dansmöss på att slåss igen. Dom ska jag berätta mer om snart...


Kommentarer
Postat av: Lotta

...men ni ser ju ut som värsta hus proffsen! Ghostbusters släng er i väggen...

2009-07-07 @ 20:27:34
URL: http://lotta.asplunds.blogg.se/
Postat av: Annicka

Oh, shit att du bara vågar!!! Ja, jag och min man är ju blöjbarn i jämförelse...

2009-07-07 @ 23:34:06
Postat av: Micke

Sant som sägs, bättre sent än aldrig.

Men du verkar trivas på höga höjder.

Är det spökena Laban o Labolina som du jagar?

Må väl o tappa inte balansen.

2009-07-08 @ 10:19:00
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag blir seriöst alldeles jätteimponerad!!! :-)

2009-07-08 @ 17:15:48
Postat av: anki

åh gudars skynming! du är så modig! och tvätta hus ? aldrig hört talats om något liknande....men det är klart...ska man måla blir det ju bättre om det är rent först ! : )

2009-07-09 @ 12:36:03
URL: http://ankis.blogg.se/
Postat av: Bago

Hahaha! Sweeeeet....! I call you when there is a ghost on the loose!

2009-07-12 @ 02:06:50
Postat av: Matte Hellcore

Vad blir det för färg då? Tänk att det inte får sticka ut för mycket så att idyllen förstörs här på Mårdstigen ;-)

2009-07-12 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0