TOMTESTINA ÅTERUPPSTÅR

julkalender Under december 2008 skådespelade jag i Katrineholms Julkalender. Jag var den energiska Tomtestina, dotter till självaste Tomtefar. Kuligt som attan att spela barnteater på torget! Vem tusan sa att Katrineholm var en tråkig stad?

I morgon så får jag åter ikläda mig rollen som Tomtestina. Då är det dags att dansa ut julen, tillsammans med Tomtefar och alla barn som dyker upp på torget 17:30.

Att dansa ut julen är inte riktigt lika roligt som att spela julkalender. Inte alls faktiskt. Men jag hoppas jag får igång lusten och energin, både hos mig själv och barnen. Wish me luck!

Foto: Thomas Sjöstrand


Kommentarer
Postat av: Thomas

Hoppas det går bra!

2009-01-13 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0