REKLAMHELV*TE

tv

Det går ju för bövelen inte att titta på tv! Det är omöjligt! Reklamen perforar de redan sopiga tv-programmen hela, hela, HELA TIDEN! JAG BLIR VANSINNIG!

Varför ställer vi upp på det här? Varför låter vi oss manipuleras varje kväll framför den äckliga dumburken? Vi är så dj*vla dumma i huvet!

MTV förresten? Var det inte massa musik på dom kanalerna en gång i tiden? Vad är det nu? SKIT! SKIT! SKIT!

Har vi inget bättre för oss än att glo på sånt här skräp? Att äta mögel och titta på eluttag är för f*n vettigare!

GLÄÄÄÄGH!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa tv apparater kan man vara utan...jag kasta ut min i sjön för ett halv år sen! Tack för inlägget baby!

Snart planeringsmöte mellan mej och bago ang. projektet då skall vi läsa dit manus osv...kul kul!

Ha det gött

2009-01-07 @ 18:00:44
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa tv apparater kan man vara utan...jag kasta ut min i sjön för ett halv år sen! Tack för inlägget baby!

Snart planeringsmöte mellan mej och bago ang. projektet då skall vi läsa dit manus osv...kul kul!

Ha det gött

2009-01-07 @ 18:01:40
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är hemskt, ändå är det framför dumburken man hamnar.En undersökning visar dessutom att de flesta ljuger om hur länge per dag dom egentligen tittar... För vi vill ju erkänna att vi kastar bort våra liv flera timmar per dag framför tv´n....

2009-01-09 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0