FÖRRA ÅRET!

jag

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Absolut. Gifte mig till exempel.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga. Tror jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
England och Irland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Harmoni i min själ för tusan!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 maj. Då fyller Charlie. Det minns jag. Det är typ det enda datum jag minns. Och 24 december. Och 31 januari. Sen är det tvärstopp. Så galet dåligt minne har jag faktiskt!

8. Vad var din största framgång 2008?
Oj... Största framgång. Vad kan det ha varit? Arbetet med Crazy Bunch kanske?

9. Största misstaget?
Usch. Sånt vill jag inte tänka på. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja. Men inget farligt.

11. Bästa köpet?
Hm... Bästa köpet... bästa köpet... MIN VINTERJACKA!!! Fast det var Thomas som köpte den.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj. Öh... Vet inte. Sms kanske... Nä. Öh... Dubbel-öh...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp. Många saker misstänker jag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj. Men kära värld. Det vet jag inte. Miss Li!!! Nu hjälper Thomas mig. Och det är tur. Han är som min minnesbank kan man säga.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare än på länge. Men det är nog någon vits med det.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

19: hur många one night stands?
En miljon. Nä... Ti hi.

20. Favoritprogram på TV?
Nä, inget direkt. Vi ser tv-serier på dvd istället.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä.

22. Bästa boken du läste i år?
Låt den rätte komma in.

23. Största musikaliska upptäckten?
Miss Li.

24. Något du önskade dig och fick?
Kärlek.

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Öh... Harmoni kanske?

27. Årets bästa film?
Juno.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Då åt vi goda grejor på Mårdstigen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Harmoni...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag ber Thomas om hjälp, men han är tyst nu... Men till slut säger han Bohemian chic. Öh..
 
31. Vad fick dig att må bra?
Ja, det är ju det jag måste lista ut. Något är det ju. Liksom. Kärlek och sånt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj. Kändis. Jaha. Säg det. Men gud så usel jag är på att fylla i smart på den här listan!!!

33. Vem saknade du?
Blixten när han flyttade.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jaha... Öh... Nya människor... Ja... Vilka är det? Har jag träffat såna?

Nä, jag ger upp.

Härmed besultar jag att folk utan minne icke bör fylla i dylika listor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0