Semester på On Off

Svängde förbi On off idag. Sonen behövde köpa ett pre paid gamecard till WoW. Ja... För er som inte förstår vad det betyder kan jag säga så här istället: Jag och sonen behövde handla en grej på On Off. (Det gäller att hålla sig till need to know-basis... Or as we say in Sweden: "Behov till vet-grunden".)

Hur som helst, jag går vidare...

Vid spelen hade On Off riggat upp ett Guitar Hero som man fick prova på. Jättekul! Och vad som var ännu kuligare var att bredvid stod en massagestol, som man också fick prova!

Så sonen och jag varvade gittarspelande med massagestolssittande.
Helt underbart! Och alldeles gratis. Sportlovet har fått en kanonstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0