Blivande värsting?

Häromdagen skickade min bästelibästaste bästis en bild på sin son där han somnat på vardagsrumsbordet.

Liam sover

Idag läste jag följande insändare i Katrineholmskuriren:
"Angående artikeln om sysslolösa ungdomar som hänger vid McDonald´s, jag förstår att dessa ungdomar helt struntar i sina föräldrars förmaningar när de inte ens lyckats få sina barn att begripa varför man inte ska sitta eller stå på matbordet."     A

Japp. Det är så här det börjar Therese, sen blir man värsting vid McDonalds. Och förstå så tråkigt det kommer bli för Liam som är vegetarian!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Klockrent!

Fast militanta veganer vid macdonalds är ju inget nytt... ;)

2009-08-28 @ 10:43:38
Postat av: Hanna

klart jag kan ! :D Skriver en såkallad "teater dagbok" Bara just för att jag ska kunna komma ihåg alla övningar! :)

2009-08-28 @ 16:58:22
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0