Katrineholm by day!

Tog en sväng på stan idag.

BASKET
Jag utmanade Göran Dahlström på basket.

basket
Men han hade ju tjyvtränat hela dagen...

basket
Så det blev 2-1 till Göran. men jag kastade snyggast!

Håkan
Träffade kollegan Håkan Lönnberg.

rosa blommor
Njöt av de vackra rosa blommorna vid Maistro.

Linda
Linda Råsberg tog en sallad på Coffe House.

Jeff
Jeff Lindström laddade klockan 12:45, mellan modevisningarna.

Malins tunga
Malin Wistbacka kan värsta partytricket!!!

Wistbackatrio
Familjen är samlad. Malin, Ulrika och Marina. på Åhléns.

raggarmooning
Nu är det vår!!! Raggarna moonar!!!

holken
Vackra människor vid vacker bil. HOLKEN!

raggarblogg
Min bloggadress!

modedans
Jeff Lindström och Matilda Leffler (är det hon?) dansar på catwalken.

dammode
Damen i orange får pris av mig för dagens coolaste klädsel!

modeshara
Shara Said visar Katrineholmarna förslag på Studentkläder.

brudpar
Snyggaste brudparet jag sett på länge!

modedans
Snyggt avslut på dagens modevisning!

åldersblandat
Modevisningen uppskattades av alla åldrar.

blått hus
Katrineholm rustas upp.

grönsaker
Köp en grönsak vettja.

korsets kraft
Vem har sagt att det inte finns något att göra i Katrineholm?!!

nyckelgrind
Ett lås, en grind, så snyggt!

maskrosor
Maskrosor vid kyrkogårdsmuren.

grindvante
En borttappad vante försöker öppna grinden till kyrkogården. Dags för begravning nu när våren kommit och den inte behövs längre?

piller
Piller...

servicebox
Används dom här längre? Och till vad?

Bago
Joakim Bago poserar i sin studio på Vingåkersvägen.

cykelelever
"Ta kort på oss, ta kort på oss!" Men, självklart!

el
Ledningar kan vara fint.

cykelbror
En bror cyklade förbi mig. Vi konstaterade att man måste motionera för att kunna njuta av ölen med gott samvete!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Wiiee, brudparet är Johanna och Bob!! :) Mina sysslingars mamma och pappa! :):) Fina de va!!

Och Shara också!! :)

Gick du?

2009-04-25 @ 22:45:31
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Micke

I dag har fruns finger varit riktigt i farten.

Snygga o vardagliga bilder sånt gillar jag.

Ha en skön söndag.

Må väl.

2009-04-25 @ 22:54:09
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Thomas

Tänk så mycket man kan hinna med på en dag... :D Jättekul! Och fina bilder!

2009-04-26 @ 17:38:48
Postat av: Therese

Jösses...

2009-04-27 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0