KAMELGLÄDJE OCH KAMELMOS

Min son älskar kameler. Han vill ha en.

Själv gillar jag också kameler, trots att min syster och jag trodde vi skulle bli översprungna av två sådana idag. Vi besökte Cirkus Wiktoria och där spatserade dessa magnifika djur. Plötsligt fick kamelerna spatt i manegen och höll på att liksom ramla ut, just mot det håll min syster och jag satt. Shiiit vad rädda vi blev!

Tänk så snopet. Att bli mosad av en kamel. What a crazy way to go!

I pausen fick man rida kamel
(för en stooor slant). Charlie tog naturligtvis en vända!

kamel

kamel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om det blivit en bra historia så är jag VÄLDIGT glad att ni överlevde...

2009-04-19 @ 22:14:17
Postat av: idan

Imorgon släpps Emil-dvdn. Se så fort det gick! =)

2009-04-21 @ 13:44:06
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0