VILKEN IDIOTFILM!

d-warIdag såg jag filmen D-war. Och det måste vara en av de sämsta filmerna som finns! Historien läcker som ett såll, och det... Ja, det är så kasst så man smäller av!

Exempel:
Huvudkaraktärerna är jagade av världens största orm. Hjälp, hjälp, hjälp. Varje gång ormen är ikapp måste den stå och väsa fyra fem gånger och sen precis när den ska hugga, eller vad den nu ska göra, så blir den distraherad av något preciiis lagom länge för att huvudkaraktärerna ska hinna fly. Denna procedur upprepas ett antal gånger. Det roliga är att helt plötsligt hinner huvudkaraktärerna hoppa in på ett café för att ta en fika. Mitt i flykten! Men preciiis när de druckit sin kopp kaffe och lämnar caféet så kommer ormen... Suck...

Det här är alltså bara ett exempel, det finns hur många fler situationer som helst när man bara känner att LÄGG AV!!!

Jag ger ändå filmen ett poäng av fem möjliga. För det finns en hel del fina effekter i filmen. Och det är ju kul...

Men jisses vad det stör mig att denna films budget förmodligen hade kunnat bekosta ett hundratal bra filmer istället.

URK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0