JULKONSERT

Ikväll ska jag och min man på julkonsert! Det är ett gäng vi känner som har knåpat ihop ett program de ska uppträda med i Vingåker.

Det kuligaste är att jag har en monolog med! Sven Boräng ska framföra en text jag skrivit. Hi, hi... Så himla spännande. Monologen handlar om någon som tror sig stå äver alla måsten kring jul. Denne någon förvånas och förfäras över alla som pyntar, shoppar, stressar och så vidare. Samtidigt förstår vi, genom små avslöjande meningar, att personen det handlar om är precis lika fast som alla andra.

Jag ÄLSKAR när jag skrivit något och sen får se det live.

Sven Boräng
(Sven Boräng)

Åh, ni får gärna tala om vad ni tycker om min nya blogg-design!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0